Instal·lat un sistema de vigilància de 41 càmeres als polígons industrials d’Alcoi
• 31 càmeres de vigilància i 10 de captura de matrícules ja es troben repartides pels polígons Castellar, Cotes Baixes, Cotes Altes, La Beniata i Santiago Payá. • El material enregistrat podrà ser visualitzat, gravat i gestionat per la Policia Local per tal de millorar la seguretat de les zones.
Un sistema de càmeres de seguretat per controlar l’accés a les àrees industrials. Aquesta ha sigut una de les principals millores que ja s’han implementat als polígons d’Alcoi.
31 càmeres de vigilància i 10 de captura de matrícules ja es troben repartides entre els 21 punts de control disposats als polígons Castellar, Cotes Baixes, Cotes Altes, La Beniata i Santiago Payá.
El sistema estarà operatiu pròximament. I el material enregistrat podrà ser visualitzat, gravat i gestionat per la Policia Local per tal de millorar la seguretat de les zones.
La instal·lació d’aquest sistema de videovigilància s’ha adjudicat per 104.876 €, un 40% menys respecte a la xifra de licitació inicial: 171.989 €.
Comenta i participa-hi