Ruta per descobrir els fòssils ubicats al Centre d’Alcoi, 27 de maig
• "Podrem descobrir de la mà de l'Associació Paleontològica Alcoiana ISURUS, la quantitat de fòssils urbans que hi ha a la nostra ciutat”, comenten des de Guanyar • El passeig estarà acompanyat de les explicacions dels membres d’ISURUS
Guanyar Alcoi i l’Associació Paleontològica Alcoiana ISURUS organitzen una ruta descobrir els fòssils ubicats al Centre d’Alcoi, ‘Xafant el passat’.
“Alcoi és una ciutat on les sorpreses ens esperen on menys imaginem. El diumenge dia 27 de maig podrem descobrir de la mà de l’Associació Paleontològica Alcoiana ISURUS, la quantitat de fòssils urbans que hi ha a la nostra ciutat i que ens passen desapercebuts en el dia a dia”, comenten des de Guanyar.
El passeig estarà acompanyat de les explicacions dels membres d’ISURUS, que mostraran les localitzacions dels fòssils en l’entorn urbà “que segurament ens deixaran bocabadades”.
La regidora Vicky Llàcer comenta que “el patrimoni d’Alcoi és immens i la col·laboració amb les entitats per poder donar a conéixer el seu treball és imprescindible”. I afegeix que es tracta d’un passeig “pel centre d’Alcoi mentre descobrim fòssils en voreres o escalons sobre els quals podem haver caminat moltes vegades”.
La ruta eixirà des de l’entrada de la Glorieta de la plaça Ramón y Cajal a les 11.00 h del matí del diumenge i tindrà una duració aproximada d’una hora.
Els organitzadors demanen que es comunique l’assistència amb antelació per tal de planificar adequadament l’itinerari i horaris si hi haguera demanda suficient per a fer més d’un grup.Es pot comunicar escrivint un correu a l’adreça info@guanyaralcoi.com o un Whatsapp al telèfon 668 82 68 32.
Comenta i participa-hi