foradia subscriutegrat

Campanya pedagògica per fomentar el bon ús de les places, parcs i jardins d’Alcoi

• Guanyar Alcoi proposa una campanya informativa i pedagògica per potenciar el bon ús de les places, parcs, jardins i mobiliari urbà d’Alcoi, “ara que arriba l'estiu i el seu ús augmenta”. • "Amb l'objectiu de potenciar un comportament cívic que facilite la convivència, la neteja i el manteniment en aquests espais", comenta Cristian Santiago


Una campanya informativa i pedagògica per potenciar el bon ús de les places, parcs, jardins i mobiliari urbà d’Alcoi. Ho ha proposat Guanyar al plenari municipal “ara que arriba l’estiu i el seu ús augmenta”.

La plataforma ciutadana destaca que amb l’arribada del bon oratge la gent surt més al carrer, ocupa espais públics i utilitza places, parcs i jardins com espais de convivència. I, moltes vegades, això comporta més brutícia, possibles desperfectes i problemes amb el soroll.

El regidor de Guanyar Alcoi Cristian Santiago considera que l’estiu és un moment en el qual s’han de cuidar aquests espais especialment, per això “des de les administracions públiques s’ha de vetllar pel civisme, el bon ús i les bones pràctiques en aquest tipus d’espais que faciliten i milloren la convivència, la neteja i el manteniment d’aquests“.

Des de Guanyar Alcoi es va presentar un prec, que va ser acceptat, perquè es realitze una campanya informativa pel bon ús ciutadà dels espais públics com són places, parc i jardins amb l’objectiu de potenciar un comportament cívic que facilite la convivència, la neteja i el manteniment en aquests espais. Al mateix temps, acompanyar aquesta campanya amb un increment de la vigilància d’aquests espais.

Arrel aquesta petició, el Parc de la Pau, situat a l’esquena de l’edifici de Cervantes, ja ha sigut adequat i netejat.

Font: Redacció./


museus alcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *