foradia elgrat

4 milions d’euros per la remodelació de l’IES Andreu Sempere

• Es farà, segons les previsions de l'Ajuntament, a partir del 2019, través del programa de la Generalitat ‘Edificant’ • Per altra banda, Alcoi té pressupostat al voltant d’un milió d’euros més per invertir en altres centres educatius


L’Ajuntament d’Alcoi té previst remodelar l’IES Andreu Sempre a partir del 2019. Es farà a partir del 2019, través del programa de la Generalitat ‘Edificant’. El projecte comporta 4 milions d’euros i la previsió és d’invertir 130.000 euros en la redacció del projecte, 2.500.000 euros en les obres de 2019 i 1.450.000 de les obres de 2020.

A banda d’aquest projecte, Alcoi té pressupostat, des de la Generalitat, al voltant d’un milió d’euros més per invertir en els centres educatius CEIP Romeral, CEIP Miguel Hernández i el Tomás Llácer.

L’Ajuntament també està a l’espera de rebre la delegació de competències per al col·legi Sant Vicent. Al mateix temps, estan ultimant-se les memòries valorades d’Horta Major i Pare Vitòria, i esperant la valoració de l’ampliació del Cotes Baixes.

D’altra banda, Alcoi ha introduït dues propostes més per al programa ‘Edificant’ per dotar a l’IES Pare Vitòria d’un nou gimnàs i aules; i, d’altra banda, per donar accessibilitat i adequar un saló d’actes en L’Escola Oficial d’Idiomes.

Font: Redacció./


barnasants

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *