foradia mediambient

La Mancomunitat de Municipis de l’Alcoià i el Comtat incorpora el servei d’igualtat als pobles

• El servei d’igualtat de la Mancomunitat de Municipis de l’Alcoià i el Comtat s'ofereix als pobles de Banyeres, Benimarfull, L’Orxa, Gorga i Alcoleja. • L’objectiu d’aquest servei és donar visibilitat a la necessitat de prevenció de la violència i treballar per instaurar la igualtat en els diferents municipis.

El servei d’igualtat de la Mancomunitat de Municipis de l’Alcoià i el Comtat, que s’encarrega d’assistir a dones víctimes d’agressions o desigualtats sexistes, s’ofereix, a partir de la setmana que bé, als pobles de Banyeres, Benimarfull, L’Orxa, Gorga i Alcoleja.

L’objectiu d’aquest servei és donar visibilitat a la necessitat de prevenció de la violència i treballar per instaurar la igualtat en els diferents municipis. Per tal d’assolir-lo, es proporcionen diferents serveis en relació amb la violència de gènere i la igualtat, des del disseny i gestió de programes de formació en matèria d’igualtat d’oportunitats i prevenció de la violència de gènere, fins a l’orientació sociolaboral, relativa a formació, itineraris professionals i normativa en matèria d’igualtat.

L’agent d’igualtat s’encarrega d’informar i assessorar dones per a la creació d’empreses i millora de l’activitat empresarial i professional, i també treballa amb empreses d’entitats locals per a l’elaboració i implantació de plans d’igualtat, així com l’avaluació d’aquells que es presenten per a ser visats per la Direcció General de l’Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere.

Font: Redacció./


museus alcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *