foradia subscriutegrat

La Mancomunitat organitza conferències virtuals sobre el Cervell i els estímuls addictius

Concretament aquest cicle de conferències està organitzat per la Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives de la Mancomunitat de l'Alcoià i El Comtat i es duran a terme a finals de gener

La Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives (UPCCA) de la Mancomunitat de l’Alcoià i El Comtat oferirà a finals de gener un cicle de conferències virtuals que parlaran sobre el cervell i els estímuls addictius.

La Doctora en Neurociències, Marta Ruipérez, serà l’encarregada d’impartir aquestes tres sessions que formen el cicle, i que estan dirigides a professionals, pares i mares, i joves, respectivament.

La primera sessió, per a professorat, professionals de psicologia, treball social o educació social entre d’altres, tindrà lloc el divendres 22 de gener a les 12:00, i durarà aproximadament 2 hores.

La conferència dirigida a pares i mares se celebrarà el 26 de gener a les 19:00h. Aquesta conferència estarà oberta al públic sense necessitat d’inscripció.

L’última de les sessions, adreçada als joves, tindrà lloc el 28 de gener a les 17:30h.

Com ja hem dit, aquestes xerrades seran virtuals i es realitzaran mitjançant l’aplicació Zoom.

Font: Redacció./


museus alcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *