15.000 persones podran gaudir enguany del Campament Reial
• El seu èxit des dels seus inicis ha anat en augment, fins al punt que s'interessen per ell persones de tot el territori espanyol • Enguany s'ha ampliat el seu espai: a banda del campament del Preventori, s'ha habilitat un nou espai al Baradello de Moya.
El Campament Reial d’Alcoi continua creixent. El seu èxit des dels seus inicis ha anat en augment, fins al punt que s’interessen per ell persones de tot el territori espanyol. Per això, per tal que més gent tinga la possibilitat de visitar-ho, enguany s’ha ampliat el seu espai: a banda del campament del Preventori, s’ha habilitat un nou espai al Baradello de Moya.
L’any passat van ser 8.400 les persones que van poder veure com treballen els Reis Mags al Campament d’Alcoi. Enguany, són 15.000 el nombre de les entrades que s’han posat a la venda. 7.500 destinades al campament de l’Escriba i 7.500 al campament dels Reis Mags.
L’entrada té un cost de 2 euros. L’any passat es van recaptar 15.000 euros destinats al centre d’educació especial Tomàs Llàcer. Enguany els beneficis es destinaran a diversos projectes de desenvolupament de la infantesa.
Hi haurà servei d’autobús per a realitzar les visites. Per tal d’evitar col·lapses de trànsit, no es podrà muntar en cotxe.
Les entrades a la venda des d’internet ja estan esgotades. Durant la fireta del Nadal, ubicada a la Glorieta entre els dies 6 i 9 de desembre, es podran adquirir també entrades.
Comenta i participa-hi