El secretari autonòmic d’Educació fa valdre a Alcoi els estudis de Formació Professional
• "Tenim alumnes que han acabat un grau universitari i ara estan cursant estudis de Formació Professional, ja que els dóna més possibilitats de feina” • El secretari autonòmic també va parlar de la intenció de singularitzar els cicles formatius perquè arriben a ser gairebé a demanda dels empresaris

“Ja no podem permetre que les famílies continuen pensant que un alumne amb bones notes no pot fer formació professional quan tenim alumnes que han acabat un grau universitari i ara estan cursant estudis de Formació Professional, ja que els dóna més possibilitats de feina”. Així es va expressar el secretari autonòmic d’Educació i Investigació Miquel Soler, a la Cambra de Comerç d’Alcoi, on es va reunir amb empresaris i directors de centres per parlar de la Formació Professional.
A la trobada, on van participar també el president de la Cambra, Pablo de Gracia i l’alcalde, Toni Francés, es va explicar, en aquesta línia, la importància que la Generalitat dóna a la Formació Professional i la necessitat que la població conega que aquests estudis tenen en molts casos una alta demanda laboral.
Per altra banda, va valorar l’augment d’hores de FCT (Formació en els Centres de Treball), que s’han duplicat i entren dins del currículum. També es va parlar de Formació Dual, i de la necessitat de millorar, sobretot, en l’anglés.
El secretari autonòmic també va parlar de la intenció de singularitzar els cicles formatius perquè arriben a ser gairebé a demanda dels empresaris i així donar resposta a les necessitats de personal que tenen. I que el criteri de la demanda de nous cicles formatius ha de ser més comarcal que local.
Comenta i participa-hi