Els alumnes de l’EASDAlcoi aprenen amb un dels creadors més importants del país
• El prestigiós il·lustrador i dissenyador gràfic Isidro Ferrer ha impartit a l’EASDAlcoi una conferència i un taller • Ha reflexionat amb les múltiples possibilitats que amaguen materials de reciclatge, ferralla o andròmines

El prestigiós il·lustrador i dissenyador gràfic Isidro Ferrer ha impartit a l’EASDAlcoi la conferència ‘Donde habita la cabeza’. En aquesta ha donat a conéixer els seus projectes més destacats i ha apropat als alumnes la seua experiència com a creador en el món de l’art i la comunicació gràfica.
Ferrer, que compta amb un Premi Nacional de Disseny i un Premi Nacional d’Il·lustració, també ha realitzat un taller sobre la resinificació d’objectes en desús i l’estampació de monotips. En aquest ha reflexionat amb les múltiples possibilitats que amaguen materials de reciclatge, ferralla o andròmines, per atorgar-los valors diferents a nivell matèric i poètic.
Des del departament d’Il·lustració de l’EASDAlcoi han valorat molt positiva la seua visita per ser “un dels creadors més singulars i de culte d’aquest país”, afegint que “els seus discursos gràfics formats d’imatge i tipografia contenen una retòrica brillant que fa solemne el que és quotidià amb materials humils i naturals”.
Comenta i participa-hi