foradia pressupostparticipatiualcoi

Els alumnes d’Ontinyent s’apropen a la memòria democràtica

• L'itinerari inclou la visita al refugi de Tortosa i Delgado i la projecció del documental ‘Les mamàs belgues’. • Els més joves, “els quals han de conéixer el passat, fent-los partícips de la memòria democràtica

L’itinerari de la memòria democràtica acull l’alumnat de 3 i 4t de secundària del col·legi La Milagrosa d’Ontinyent. Aquest itinerari inclou la visita al refugi de Tortosa i Delgado i la projecció del documental ‘Les mamàs belgues’.

Sayo Gandia, regidora responsable de la comissió per a la Recuperació de la Memòria democràtica d’Ontinyent, ha posat en valor aquestes activitats, sobretot per estar dirigides als més joves, “els quals han de conéixer el passat, fent-los partícips de la memòria democràtica, perquè és la millor manera del fet que com a societat puguem evitar repetir al futur les errades d’altres temps”.

Durant la jornada es va projectar el documental ‘Les mamàs belgues’ per a després iniciar l’itinerari de la memòria democràtica i la visita al refugi de Tortosa i Delgado on varen experimentar les sensacions i emocions en el moment de la reproducció d’un avís de bombardeig.

Font: Redacció./


turistalcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *