El Grup Matèrics ompli el Centre Ovidi Montllor d’art i reflexions socials
• L’exposició, amb obres de Ximo Canet, Enric Piera i Xavi Vaquer, té com a fil conductor les persones invisibles de la societat • El Grup Matèrics vol emfatitzar en el fet que qualsevol persona de la nostra societat pot tindre un colp d’infortuni i quedar en aquesta situació.

La sala d’exposicions artístiques del Centre Cultural Ovidi Montllor s’ha omplit d’art i reflexions socials amb l’exposició ‘Invisibles’, del Grup Matèrics, conformat per Ximo Canet, Enric Piera i Xavi Vaquer.
L’exposició, amb obres dels tres artistes, té com a fil conductor les persones invisibles d’aquesta societat, els més vulnerables, els que queden exclosos del sistema.
A través de nombroses obres de molt diverses tècniques i característiques, totes elles de gran valor estètic, el Grup Matèrics vol posar llum a aquests sectors socials, emfatitzant en el fet que qualsevol persona de la nostra societat pot tindre un colp d’infortuni i quedar en aquesta situació.
La inauguració ha comptat amb un ample públic, amb l’amenització de la guitarra i la veu de Jordi Gil, amb el pintor Antoni Miró, amb el regidor de Cultura, Raül Llopis, i amb diverses figures importants del món de la cultura de les nostres comarques.
Comenta i participa-hi