foradia pressupostparticipatiualcoi

Les festes del barri Viaducte s’inicien el 24 de juny amb el ‘Dia del Ros’

A banda del tradicional Dia del Ros, el dia 24 de juny, fins el 29 especialment hi haurà molta vida a aquesta zona de la ciutat.

L’associació del Viaducte-La Serreta ja espera amb ganes una nova edició de les festes del barri. Com a novetat dins del programa, l’actuació d’Hugo i Noa, que oferiran un espectacle de màgia i música molt interessant.

A banda del tradicional Dia del Ros, el dia 24 de juny, fins el 29 especialment hi haurà molta vida a aquesta zona de la ciutat. Desfilada de disfresses, premis, enramada als locals de l’associació. També cal destacar el sainet a càrrec de El Llavador, de Batoi, jocs d’aigua i cucanyes, pensant també en els més menuts.

L’activitat al Viaducte-La Serreta, però, no cesa durant l’any, com recorda el president de l’associació, Remigio Doménech: “En total, som uns 120 socis. Ofertem classes de guitarra, de ‘bolillos’, taitxí, ioga, ball, entre d’altres”. Un barri, com la resta a Alcoi, que potencia el seu dinamisme amb les festes més properes pensades pels seus veïns i curiosos.

Activitats Festes al Barri Viaducte La Serreta

Dilluns 24 de juny. “Dia del Ros” 

  • – A les 11 del matí “Penjar l’enramada” en la Plaça Hospital Suec Noruec al costat de l’Associació. 
  • – A les 20 h i des de la rotonda del parc, partirà la cercavila amenitzada com sempre, pel “Grup de Danses Sant Jordi”, que finalitzarà el seu recorregut en l’amfiteatre. 
  • En acabar l’acte es repartiran llepolies entre els xiquets que vinguen disfressats i a més, com és costum, hi haurà premis per a les disfresses més originals. 
  • Les 4 Categories per al concurs són: Fins a 4 anys, de 5 a 8 anys, de 9 a 14 anys i de 15 d’ara endavant (s’accepten centenaris). 

Dimarts 25 de juny 

  • – A les 17.30 h jocs d’aigua en la Plaça Hospital Suec Noruec, on se situa l’Associació, i en finalitzar aigua llimó per a tots i totes les assistents. 

Dimecres 26 de juny 

  • – A les 18.00 h actuació del mag Hugo i de Noa (cantant i finalista del concurs “la veu kids”). L’escenari estarà situat al parc, al costat del monument d’Ovidi Montllor. 

Dijous 27 de juny 

  • – A les 18 hores en la plaça de l’Associació jocs de carrer, cucanyes, pinyates, carreres, etc… En finalitzar “el berenar”.. 

Divendres 28 de juny 

  • – A les 21,00h “sopar de cabasset”, per a tot el que vulga menjar “Olleta”, el preu serà de 2€ per als socis adults, i de 5€ per als NO socis adults. 

A continuació, “FILAETES” en la mateixa plaça de l’Associació. 

Dissabte 29 de juny 

  • – A les 20 hores en el saló d’actes del Col·legi Major Ovidi Montllor, al carrer Sant Joan de Ribera, actuació de la Com-panyia de teatre “El Llavador” de Batoi, presentant el sainet “El punt de cañamazo”, sainet que recomanem no us perdeu perquè segur que gaudireu i a cansar-vos de riure.
Font: Redacció./


turistalcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *