foradia elgrat

Alcoi participa en el Congrés de Comunicació Social de la Ciència

L’alcalde, Toni Francés, representa a la ciutat i a la red Innpulso en una taula redona sobre la institucionalització de la comunicació científica

El primer edil, Toni Francés, ha participat en una de les taules redones del Congrés de Comunicació Social de la Ciència que, des del 9 a l’11 d’octubre, ha tingut lloc a la Universitat de Burgos.

L’alcalde, a més de representar a la ciutat, també estava com a representant de la Red Innpulso, ja que l’Ajuntament d’Alcoi és membre del Consell Rector, òrgan executiu d’aquesta xarxa que agrupa als municipis distingits com a «Ciutat de la Ciència i la Innovació», distinció atorgada pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, fet que Alcoi va aconseguir en 2011.

Aquesta trobada internacional pretén promoure l’acostament de totes aquelles persones que, des d’un àmbit professional i acadèmic, treballen per la divulgació del coneixement, innovant tant en els formats, en els canals i, fins i tot, en els missatges.

La taula redona on va participar l’alcalde, Toni Francés, va tractar sobre la institucionalització de la comunicació científica, entenent la cabuda necessària d’aquesta comunicació en institucions com universitats museus, centres d’investigació i fins i tot, ajuntament. En ella també van participar Marcos Pérez, Director de los Museos Científicos Coruñeses; Joana Lobo, Jefa de la Oficina de Comunicación Científica en ITQB NOVA; César López, Responsable de la Unidad de Cultura Científica e Innovación del FECYT; i Jordi Rovira, delegado del rector para la Comunciación y Divulgación Científica de la Universidad de Burgos.

Font: Redacció./


barnasants

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *