Xàtiva comença a planificar el futur Consell Municipal de Xiquetes i Xiquets
Els participants s'han reunit per començar a traçar la constitució d’aquest òrgan de participació de cara al 20 de novembre

Ha tingut lloc al Saló de Plens de l’Ajuntament de Xàtiva la primera de les reunions per tal de constituir el futur Consell Municipal de la Infància, organitzat des de la Regidoria de Participació Ciutadana.
Serà la primera d’una sèrie de cites en les que els xiquets i les xiquetes de Xàtiva treballaran per tal de constituir aquest òrgan de participació infantil, que s’iniciarà el proper 20 de novembre coincidint amb el Dia Internacional dels Drets de la Infància.
Les sessions estan organitzades des de la Regidoria de Participació i comptaran amb personal tècnic de les àrees d’Educació i Joventut, amb la intenció d’ampliar l’impacte de les propostes sorgides d’aquest futur Consell en les polítiques públiques de l’Ajuntament de Xàtiva. En aquestes sessions, l’equip tècnic, conjuntament amb els participants, prepararan els actes de celebració d’aquest 20 de novembre així com la seua constitució com a òrgan estable de participació infantil.
Cal recordar que durant els mesos d’abril i maig de 2019 es van desenvolupar unes dinàmiques prèvies en les que els propis xiquets i xiquetes elaboraren un document arreplegant idees per tal de modelar aquest òrgan.
Comenta i participa-hi