L’Espai Moda de Fira Mercat Gandia obri dijous
La tercera de les 9 fires temàtiques d’enguany reunirà 16 botigues de moda de Gandia, del 7 al 9 de novembre, al nou espai del Mercat Municipal del Prado

Espai Moda es desenvoluparà del 7 al 9 de novembre al nou espai del Mercat Municipal del Prado. Hi participen 16 botigues de Gandia que cobreixen tot el ventall de moda d’home i dona: casual, festa, nit… L’horari serà: dijous, de 19 a 21h, i de divendres a dissabte, de 10 a 14 h i de 17 a 21 h.
Paral·lelament s’hi han programat 8 passarel·les de moda amb una representació de les tendències de la temporada tardor-hivern: el dijous, a les 19.30 h, divendres i dissabte a les 18 h, 19 h i 20 h. Dissabte hi haurà una desfilada matinal a les 12.30 h.
El departament de Comerç treballa en un Fira Mercat ‘outlet’ per al final de la temporada tardor-hivern. Un model, fira d’apertura i tancament de temporada, que es busca extrapolar a altres fires temàtiques o sectors.
Comenta i participa-hi