foradia pressupostparticipatiualcoi

Èxit a la Fira de Comerç de Bocairent

El canvi d'ubicació ha estat la principal novetat d'aquesta edició

Bocairent ha tornat a ser la principal atracció de la Vall d’Albaida i voltants amb nova edició de la Fira del Comerç. La principal novetat enguany ha estat el canvi d’ubicació. Com a conseqüència de les obres en la plaça de l’Ajuntament, la fira ha tingut en la plaça de bous el seu epicentre. Així, al voltant d’aquest històric edifici s’han situat les parades d’artesania i en la pròpia plaça s’han desenvolupat les activitats que en anys anteriors acollia la plaça de l’Ajuntament.

La fira va començar dissabte a les 10.30 amb el pregó, pels carrers Santa Águeda, Palleter, Martí Calabuig fins a la plaça de bous. Entre les 11.00 i les 21.00 hores es van obrir les ‘paraetes’ de productes artesanals i Mercat Medieval “El Timó”, entre d’altres.

Diumenge va ser el torn de l’actuació dels Cabolos a les 12.00 pel recinte de la fira; i la desfilada infantil en representació de les Festes de Moros i Cristians, l’actuació de Ramonets en la plaça de bous (13.00); la Vila Emsemble (17.00), i el Grup Ena palatal (18.00). Totes aquestes novetats han fet de la fira, un any més, un èxit.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *