foradia subscriutegrat

Una iniciativa altruista ajuda a protegir els comerços i establiments hostalers alcoians

La regidora de Comerç, Vanessa Moltó, ha agraït "a tots els que fan que aquesta iniciativa siga possible" • 400 pantalles de protecció individual s'han repartit per a començar adaptar el comerç a la nova normalitat, i ho faça amb la màxima seguretat

La regidoria de Comerç de l’Ajuntament d’Alcoi, amb col·laboració del Campus d’Alcoi de la UPV distribuirà pantalles protectores que han estat elaborades per diverses empreses de la comarca i, que han contribuït altruistament en aquesta iniciativa en mostra de la seua solidaritat.

Les pantalles protectores individuals es distribuiran a tots els comerços i negocis d’hostaleria de la ciutat que ho sol·liciten. A hores d’ara ja s’han repartit unes 400 pantalles de protecció individual a aquells establiments que eren essencials durant el confinament.

A més de la pantalla, facilitarà als diferents comerços un litre de desinfectant per a superfícies, per tal de netejar els poms de les portes, aparadors, cadires o taules, no serveix per a les mans.

Els negocis que estiguen interessats podran recollir aquest material en els diferents punts i horaris indicats durant aquesta setmana, perquè quan es puga obrir a partir del dia 11 de maig tots ells puguen estar preparats i donar un servei amb seguretat.

Els punts de recollida són en 4 punts als barris d’Alcoi

Per al centre i zona alta, es podrà arreplegar en l’Oficina de Comerç, al carrer Sant Francesc, de dilluns a divendres de 10 a 14 hores.

Aquells que tinguen els seus negocis a Santa Rosa, arreplegaran aquest material en la Perfumeria Franquiel, al carrer Oliver, de dilluns a divendres en horari de matí i de vesprada.

El punt de recollida de la zona de l’Eixample, en horari de matí i vesprada serà a Guaita Complements Interiors, al carrer Góngora

I, els comerços i establiments d’hostaleria de la Zona Nord arreplegaran aquests productes en Papeleria Universal, al carrer Sabadell, en horari de matí i vesprada.

La regidora de Comerç, Vanessa Moltó, ha agraïta tots els que fan que aquesta iniciativa siga possible. Cal fer un reconeixement tant a la universitat com als qui han fabricat aquestes pantalles com als comerços que s’han oferit per a facilitar el seu per a repartiment, perquè tots junts en la que podrem superar la reincorporació a aquesta nova normalitat“.

Es tracta d’ajudar la reincorporació del comerç a la nova normalitat. Així complir les mesures de neteja i desinfecció dels establiments d’acord amb la ‘fase 0‘, per la desescalada que permet obrir als establiments comercials al detall i de serveis amb cita prèvia.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *