Teatre, animació, màgia i humor al “Borja Port Art” de Gandia
Una programació amb diferents actuacions que se celebren a l'esplanada del Moll dels Borja per a poder garantir la seguretat i complir les mesures de distanciament

A la nova actuació del “Borja Port Art” va ser per la companyia “Cirkofonic” l’encarregada d’actuar durant aquest dissabte amb l’espectacle “Tea Time”. S’ha triat aquest lloc per a poder garantir la seguretat de tots els assistents i poder complir les mesures de distanciament.
A l’estiu Gandia ompli d’activitats i entretenimet els carrers, cada dissabte d’agost hi han espectacles al Moll dels Borja. Una programació que va més enllà del món del circ plena de teatre, animació, màgia i humor que està dirigida a tots els públics.
La programació ofereix tots els dissabtes actuacions gratuïtes, i té com a emplaçament l’esplanada del Moll dels Borja. Es tracta de la cinquena edició de ‘Circ al Port’, que enguany canvia el nom a ‘Borja Port Art’.
La propera actuació serà el dissabte 15 d’agost a les 20.00 hores i anirà a càrrec de la companyia “Marie De Jongh” i l’espectacle “Marie?”. Una actuació de teatre gestual que ens parla de la relació entre l’amo d’una guarderia i una xiqueta que ha de cuidar.
Comenta i participa-hi