En la nit de cap d’any hi haurà un dispositiu especial de Policia
Els efectius de Policia Local i Nacional recordaran als establiments hostalers les mesures de seguretat, i aquells que no complisquen les normes seran sancionats

El dijous 31 de desembre i el divendres ja 1 de gener de 2021, Alcoi tindrà als carrers un dispositiu especial de vigilància i control policial, per tal de garantir que es complisquen les normes de seguretat per a controlar l’expansió de la Covid-19.
La Policia Local i Nacional entraran als establiments hostalers i recordaran les mesures de seguretat i les responsabilitats que suposen per als propietaris no complir-les. Aquells que no respecten les normes seran sancionats.
Els agents controlaran totes les mesures com l’aforament, els grups de persones o l’ús de mascareta.
La situació en Alcoi és greu i per això és important que tots duem a terme les mesures implantades per les autoritats.
Comenta i participa-hi