La Casa de la Marquesa acull l’exposició d’obres del Concurs Nacional de Fotografia
Aquest concurs està organitzat per les Germandats de la Setmana Santa de Gandia, i té un recull de 80 obres

Fins al dia 12 de Febrer es pot visitar a la Casa de la Marquesa l’exposició de les obres seleccionades al Concurs Nacional de Fotografia que ha organitzat la Junta Major de Germandats de Setmana Santa de Gandia.
En la mostra es poden veure les 80 obres que han sigut seleccionades entre les 1.786 fotografies que es van presentar, d’un total de 288 autors i autores. De les fotos presentades, 729 van tindre temàtica de Setmana Santa, i concretament d’aquestes 88 de la Setmana Santa de Gandia. La resta, 1.057 van ser de tema lliure.
Aquesta exposició s’ha realitzat seguint les normes establides per les autoritats sanitàries, com per exemple la limitació de l’aforament.
Comenta i participa-hi