foradia pressupostparticipatiualcoi

El senador de Compromís, Carles Mulet formalitza la petició al Govern sobre l’indult a Pablo Hasél

El polític de la formació valencianista, ha presentat telemàticament una sol·licitud d'indult davant el Ministeri de Justícia perquè estudie el cas del raper

Carles Mulet, senador de Compromís, ha presentat telemàticament al Ministeri de Justícia, una sol·licitud perquè s’estudie el cas del raper Pablo Hasél, perquè revise la seua posició davant les penes que li han correspost per injúries i calúmnies a la Monarquia.

Segons explica el senador: “El Govern es va comprometre i es va mostrar favorable a modificar aquests delictes mentre miren cap a un altre costat davant greus delictes que atempten contra el sistema democràtic”.

Mulet, com ja va fer en casos com el de l’alcalde Carcaboso, Alberto Cañedo, o els pobladors de Fraguas, ha demanat al Govern que “no mire cap a un altre costat i signe l’indult davant unes tipologies de delictes i penes que diu no compartir”.

I és que, segons argumenta el polític de Compromís, la coalició PSOE-Unides Podem, “denuncia els greus dèficits democràtics del país en aquesta matèria i la impunitat amb la qual es delinqueix diàriament en les xarxes socials, on s’atempta contra el sistema democràtic sense cap conseqüència”.

“Mentre aquesta mesura continue vigent en el nostre ordenament jurídic, ha d’aplicar-se per a aquests casos tan sonats i que tanta solidaritat d’humoristes, organitzacions, artistes i intel·lectuals ha despertat”, continua Carles Mulet, que afegeix que: “Demanem al Consell de Ministres que l’impulse i propose per a la seua aprovació de manera urgent, igual que la derogació de la llei Mordassa, la modificació del Codi Penal que està tancant a la gent per delictes d’opinió, de blasfèmies o contra la Corona”.

Font: Redacció./


turistalcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *