Alcoi amb una incidència acumulada per sota els 250 casos per cada 100.000 habitants
Castalla, Ibi, Muro i Onil encara estan per dalt d'aquesta xifra, però també continuen baixant les seues xifres de contagis. Per baix dels 250 casos per cada 100.000 habitants també a Cocentaina

Sens dubte el País Valencià està fent un gran esforç per tal de baixar els contagis, i en les localitats de la zona s’està notant, ja que la incidència acumulada per cada 100.000 habitants continua baixant en cada actualització de dades que ofereix la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.
Segons l’última actualització d’aquest mateix matí del 19 de febrer, Alcoi té una incidència acumulada de 233 contagis per cada 100.000 habitants, una xifra que ja està per davall de la situació greu que marquen els experts que és 250, així encara, no cal relaxar-se, ja que l’objectiu és tindre 0 contagis. Aquest resultat significa que actualment a la capital de l’Alcoià hi ha 138 persones que estan patint la malaltia en aquests moments.
L’altra localitat de la zona que també està ja per baix dels 250 casos per cada 100.000 habitants és Cocentaina, que ha baixat la seua incidència fins als 243, és a dir, que ara són 28 els contestans i contestanes positius en Covid-19.
Pel que fa a Castalla, Ibi i Muro, la seua incidència també ha baixat i està prop dels 250 casos, i és que actualment, la incidència d’aquests municipis és de 355, 293 i 332 respectivament.
Respecte a Onil, la localitat que més incidència estava tenint a les últimes setmanes, ha baixat dels 1.065 casos per cada 100.000 habitants, als 629.
Comenta i participa-hi