Els docents de l’Alcoià es començaran a vacunar durant la segona quinzena de març
Aquesta vacunació massiva, es realitzarà en el Complex Esportiu Municipal Eduardo Latorre. Està previst vacunar a 2.400 persones

A partir del dia 15 de març es començarà a vacunar als professors i professores en la Comunitat Valenciana. En total es vacunarà a 116.032 persones en 23 municipis fins al dia 27 d’aquest mes.
El personal dels centres educatius, és a dir, docents, personal administratiu, i tots els treballadors dels centres de l’Alcoià, es vacunaran al Complex Esportiu Municipal Eduardo Latorre. Aproximadament seran 2.400 persones.
S’ha triat aquest lloc per la seua accessibilitat, ja que es pot anar caminant, té parada d’autobús prop i una zona d’aparcament a la plaça d’Al Azraq.
L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha explicat que: “La nostra ciutat acollirà la vacunació d’un sector com és l’educatiu que té contacte directe amb els xiquets i xiquetes, un sector que durant tot el curs ha fet un gran esforç per a garantir el dret a l’educació, treballant intensament perquè les aules foren un espai segur. Aquesta vacunació, tal com ha afirmat el president Ximo Puig, servirà com un assaig general per a poder dur a terme un pla de vacunació massiva a la resta de la població, esperem que a partir del pròxim mes, depenent del nombre de vacunes disponibles. Amb la vacunació comencem a veure l’eixida del túnel a aquesta crisi que ens ha provocat aquesta pandèmia”.
Al País Valencià hi haurà 242 equips de vacunació formats per més de 1.000 professionals de Sanitat per a la vacunació de les més de 116.000 persones de la comunitat educativa.
Comenta i participa-hi