Ana Barceló afirma que la vacunació està sent àgil i que va a bon ritme
L'objectiu d'aquesta setmana és administrar 185.000 dosis en tot el País Valencià
Guardat en Cap, Comarques, Societat
Tags: Ana Barceló, Covid-19, Salut, Vacuna Covid-19, Vacunació Massiva

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública va obrir el dilluns 19 d’abril els grans centres de vacunació de les tres províncies del País Valencià, els 18 punts de vacunació específics i els consultoris de les 48 zones de salut bàsiques dels diferents departaments de Salut, per a dur a terme la vacunació entre la població del nostre territori. L’objectiu que té la conselleria durant aquesta Setmana és administrar 185.000 dosis.
Segons ha declarat la consellera, Ana Barceló: “el procés de vacunació a tota la població de la Comunitat Valenciana està transcorrent a bon ritme i de forma àgil”, i ha assenyalat que: “hui és un gran dia per a la societat valenciana, un dia històric, perquè continuem avançant en la immunització enfront del coronavirus, i entre tots, aconseguirem posar fi a aquesta pandèmia”.
Barceló ha agraït als professionals i al personal que està encarregant-se de la vacunació “perquè des del principi han mostrat gran professionalitat, i estan treballant de forma incessant perquè tot el procés de vacunació siga àgil i eficient”.
De les 185.000 dosis d’aquesta setmana, 68.000 són les primeres dosis per a persones entre 70 i 79 anys, i 55.000 seran segones dosis per a aquesta franja d’edat. A més, també estan dins d’aquestes vacunes les 16.000 segones dosis per a majors de 80 anys i grans dependents, 40.000 per al grup d’edat entre 60 i 65 anys, i 6.000 per a altres col·lectius.
Comenta i participa-hi