La Diputació de València dona el màxim suport als municipis i empreses a Fitur 2022
Des de la corporació, a través de la marca València Turisme, es realitzaran 22 presentacions professionals de productes i destinacions turístiques de la província

La Diputació de València, amb la seua marca València Turisme, ha acudit un any més a la nova edició de la Fira Internacional de Turisme (Fitur), que s’està celebrant a Madrid des del dia 19 al 23 de gener. En aquest esdeveniment la Diputació vol donar el màxim suport a municipis, empreses i professionals del sector, i ho està fent amb l’eslògan ‘¿Vienes?’.
Per al diputat de Turisme, Jordi Mayor, el turisme ha sigut important després d’aquesta pandèmia: “Tornem amb ganes de Fitur perquè, amb la pandèmia que vivim, hem aprés que el turisme és una de les millors vacunes contra els efectes emocionals d’aquesta situació. Retrobar-nos amb la terra, socialitzar, (re)descobrir-nos, integrar-nos en el territori, en definitiva, viure la vida amb intensitat, són elements que contribueixen a la recuperació emocional tan necessària per a la reactivació d’un sector clau en la nostra economia. A la província de València podem oferir tots eixos elements juntament amb una àmplia i variada oferta d’experiències turístiques, i volem mostrar-ho al món en aquesta cita internacional”.
A més, el diputat ha destacat que molts destins valencians ja comencen a reprendre els nivells de visitants d’abans de la pandèmia, i que s’ha d’aprofitar un esdeveniment d’aquestes característiques per a millorar la promoció i saber atraure l’atenció del turista. Per això, la diputació comptarà amb un estand de 205 metres quadrats, en el qual tindran presència destacada municipis com Gandia, Cullera, Oliva, Sagunt i Canet d’en Berenguer. Aquestes són les localitats de major referència en el mercat emissor nacional per la seua capacitat d’allotjament i oferta turística.
Altres localitats com Requena, Utiel, Riba-roja de Túria, la Vall d’Albaida, Sueca, Xeraco, Alboraia, i Tavernes de la Valldigna també disposaran d’un espai en aquest estand de València Turisme, per a fer reunions professionals. Algemesí, Paterna i Tierra Bobal tindran una àrea promocional dirigida al públic en general durant el cap de setmana.
Xàtiva, Ontinyent, la Canal de Navarrés, Xest, el Carraixet, Catadau, Alzira, el Perelló i Alfafar, participaran duent a terme activitats com presentacions o demostracions gastronòmiques.
Per a Fitur, València Turisme ha organitzat un total de 22 presentacions professionals, en les quals els diferents destins donaran a conéixer les seues propostes turístiques relacionades amb zones naturals, rutes, activitats locals i culturals, gastronomia, o productes turístics futurs. L’objectiu de les presentacions és dinamitzar, promocionar i donar a conéixer l’oferta turística de la província. També es faran demostracions gastronòmiques perquè les localitats puguen acostar la seua riquesa culinària.
A més, València Turisme estarà col·laborant amb empreses especialitzades en la creació i comercialització de productes turístics per tal de recolzar als empresaris d’aquest sector.
Com a novetat, enguany s’ha preparat un catàleg amb productes turístics, que compta amb unes 100 propostes que van dirigides a diferents segments turístics, com el turisme cultural, gastronòmic i actiu. També es presentarà la guia Cicloturisme a València, i s’han reeditat els catàlegs de Film València per a promoure rodatges audiovisuals, i de Turisme LGBT+.
Comenta i participa-hi