foradia elgrat

Bocairent conclou l’escola municipal d’estiu

Un total de 258 xiquets i xiquetes han participat en aquesta edició, que comptava amb la supervisió de 16 monitors

Els xiquetes i xiquets de Bocairent s’acomiadaven divendres passat de l’escola municipal d’estiu. En total van ser 258 infants d’edats entre els 3 i 13 anys els qui van poder gaudir d’aquesta iniciativa ludicoeducativa organitzada per l’Ajuntament de la localitat i que va comptar amb la col·laboració de l’AMPA del Ceip Lluís Vives i la Generalitat. Amb tot, 16 monitores i monitors van supervisar els menuts durant tot el mes, entre el 27 de juny i el 29 de juliol.

Per la seua part, l’alcalde, Xavi Molina, junt amb els regidors Vicent Silvestre i Vanesa Doménech, es va reunir amb els monitors i les monitores per a agrair-los la tasca que han dut a terme durant les últimes setmanes, un servei que es va desenvolupar entre les 9 del matí fins a les 13:30 hores, amb la possibilitat també d’escola matinera de 8.00 a 9.00 hores.

Durant aquesta edició, els més menuts han pogut gaudir d’una àmplia oferta ludicoeducativa que, a més de les jornades ordinàries, amb jocs i dinàmiques de tot tipus, han disposat de sessions de bany a la piscina municipal i d’excursions al Campament Fontés de Castalla, Escoles a la Mar de la Vila Joiosa i Aqualandia. Pel que fa a les famílies, el consistori assenyala que aquest servei és una eina bàsica per a la conciliació familiar durant un període en què el curs escolar ja ha finalitzat.

Font: Redacció./


barnasants

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *