Nova edició de la campanya ‘Alcoi Motor de Positivitat’
L'objectiu d'aquesta campanya és acostar la imatge dels comerciants a la ciutadania i centrar-se en l'aspecte humà d'aquest

La Federació de Comerç (Alcoi Comercial), i l’Associació Comarcal d’Empresaris de Comerç (ACECA), han llançat la segona edició de la campanya Alcoi Motor de Positivitat amb el suport i col·laboració de la regidoria de Comerç de l’Ajuntament d’Alcoi i de la Cambra de Comerç i Indústria. Aquesta iniciativa té com a objectiu acostar la imatge del comerç local, i aproximar la imatge dels comerciants per a centrar-se en la part més humana d’aquests.
A més, es vol incidir en la millora de la positivitat emocional, gràcies a una sèrie de valors que aporten des del comerç local com són: la confiança, la relació personal, la qualitat, el mestratge, la proximitat o la immediatesa.
Fins a finals del mes de novembre s’aniran publicant vídeos, i dins d’aquesta campanya s’han triat persones, que són membres d’aquestes associacions, per tal d’humanitzar la imatge del comerç d’Alcoi.
La Junta Directiva de la Federació de Comerç, Alcoi Comercial, ha incidit que amb la iniciativa “posem veu i rostre a aquells i aquelles que formen part de la vida quotidiana dels nostres veïns des dels seus taulells. Volem mostrar la importància del comerç de proximitat, dels serveis i de l’hostaleria i als nostres carrers i sobretot volem fer arriba la història que s’escriu cada dia que s’alça la persiana en un comerç, persones que amb eixe gest també marquen l’esdevenir de la ciutat, i d’una història de la qual tots formem part d’una forma o una altra” i continuen explicant que: “Amb aquesta sèrie de fotografies i vídeos desitgem, a més de posar cara als comerciants, hostalers i empleats de serveis, mostrar l’àmplia varietat amb la qual comptem a la nostra ciutat”.
Per la seua part des d’ACECA subratllen que “a la nostra ciutat hi ha una gran quantitat de comerciants, el tracte i la qualitat de les quals és excel·lent i hem d’enaltir-ho per a poder recuperar la capitalitat comarcal del comerç”.
Les dos entitats han coincidit en l’agraïments a tots els comerciants per la seua disposició davant d’aquesta proposta, perquè tots ells són sense lloc a dubte, part indispensable d’#AlcoiMotorDePositivitat. A més, han donat les gràcies a l’equip de Toni Miranda, i a l’equip de Difusió Comunicació per tot el treball, així com a la Cambra de Comerç i l’Ajuntament d’Alcoi per col·laborar.
Vanesa Moltó, regidora de Comerç, ha comentat que: “Es tracta d’una campanya que l’any passat ja va agradar molt, en la qual les entitats comercials de la nostra ciutat han continuat treballant de manera conjunta per a tractar d’acostar aqueixa imatge dels comerciants i centrar-se sobretot en l’aspecte humà. Tenim grans comerciants, grans persones que estan treballant dia a dia des dels seus negocis per a promoure l’activitat econòmica i la vida als carrers de la nostra ciutat. Des de l’Ajuntament sempre farem costat a totes aquestes iniciatives, que a més de treballar-se de forma conjunta el que fan és tractar de promocionar d’una forma positiva el comerç a la nostra ciutat, per això eixe lema tan encertat d’Alcoi, motor de positivitat”.
Comenta i participa-hi