‘Desenterrats’ és la nova sèrie d’À Punt rodada íntegrament a Alcoi
'Desenterrats’ per a les nits de dijous, a partir del 13 d'octubre a les 22.50, una producció que deixarà els espectadors tremolant davant la pantalla
À Punt ha presentat la seua nova producció per a les nits de dijous. Una sèrie de ficció amb un rerefons de misteri que vol captivar l’audiència aficionada al gènere de terror. Es tracta de Desenterrats una proposta amb 10 capítols que s’ha rodat íntegrament a Alcoi.
Desenterrats, està creada per Xavi Cortés i Arnau Cortés, és un thriller-ficció que ens situa a Alcoi. Algunes de les localitzacions alcoianes que el públic podrà identificar són el parc natural de la Font Roja, el pont de les Set Llunes, el cementiri de Sant Antoni Abad, un refugi de la Guerra Civil; i a Banyeres de Mariola, el paratge natural el Molí de l’Ombria.
Desenterrats ens situa a Alcoi, el Dr. Samuel vol recompondre el seu passat en un sanatori aïllat a la muntanya després de perdre la família en un tràgic accident. Els pacients d’aquest sanatori estan sotmesos a un estrany experiment i no tenen memòria… però tot canvia quan una d’elles, Natàlia, comença a recordar.
Així comença aquesta sèrie que té un elenc que encapçalen Pep Selles, Ramón Ródenas, Paula Muñoz, Anna Berenguer, Cristina Fernández, María Maroto, Joan Gadea, Juli Cantó, Nazaret Aracil i la xiqueta Carla López.
El director general d’À Punt, Alfred Costa ha assenyalat durant la presentació que “es tracta d’una sèrie realitzada per un equip íntegrament valencià amb localitzacions fàcilment reconeixibles tant a Alcoi com als voltants“. Una sèrie, ha dit, “que respon a l’objectiu de la televisió pública, de promoure el sector de l’audiovisual valencià”.
També el director de Continguts i Programació, César Martí ha indicat que “estem davant d’una sèrie diferent a les que s’han fet fins ara a la cadena“. Desenterrats pensem que serà una sèrie diferent i “esperem que agrade molt al públic”.
Tots els dijous a partir del 13 d’octubre a les 22.50, en horari de màxima audiència i després del programa Tap Zàping, el públic valencià podrà gaudir d’aquesta ficció al més pur estil del cinema negre i amb segell alcoià.
Les actors i actrius han estat a la presentació celebrada a l’edifici Rialto, seu del Institut Valencià de Cultura (IVC) – Filmoteca Valenciana i han explicat algunes anècdotes i particularitats d’aquesta sèrie que aquesta tardor “serà de sofà i manta”.
Comenta i participa-hi