Ximo Canet porta la seua exposició a Novelda
'Els colors de les espècies' és una mostra en la qual es poden veure una selecció de pintures de l'artista, realitzades amb la tècnica del tremp a l'ou i cola

Ximo Canet ha presentat la seua exposició ‘Els colors de les espècies’ al Centre Cultural Gómez Tortosa de Novelda, que podrà visitar-se fins al 15 d’octubre. Com ha explicat l’autor, en aquesta mostra poden veure’s una selecció de pintures de l’artista realitzades amb la tècnica del tremp a l’ou i cola, un dels mètodes més utilitzats al llarg de la història que, en aquest cas, compta amb la particularitat d’incorporar les espècies com a pigments, espècies amb les quals Canet ha aconseguit una paleta de colors que aporta aroma a les obres.
A més a més, l’alumnat de 3r de primària dels centres educatius del municipi participarà en un taller a principis d’octubre, que estarà impartit per Ximo Canet. En aquesta activitat els xiquets i xiquetes podran conéixer les tècniques de tremp a l’ou amb espècies i altres pigments naturals.
Totes aquestes activitats estan dins de la programació del centenari de l’empresa Carmencita, un referent al món de les espècies.
Per la seua part, l’alcalde de la localitat, Fran Martínez, ha mostrat la seua satisfacció per poder col·laborar amb l’exposició oferint les instal·lacions municipals.
Comenta i participa-hi