subscriutegrat subscriutegrat

L’Ajuntament d’Alcoi destinarà més de 600.000 euros en ajudes per a xicotetes empreses i autònoms

Àlex Cerradelo, vicealcalde i regidor de Promoció Econòmica, ha comunicat que des del dia 31 d'octubre poden sol·licitar-se aquestes ajudes que pretenen minimitzar l'impacte econòmic de la crisi provocada per la Guerra d'Ucraïna

La Regidoria de Promoció Econòmica ha comunicat que ja s’ha obert la convocatòria d’ajudes a xicotetes empreses i autònoms que tenen com a objectiu de minimitzar l’impacte econòmic de la crisi derivada de la invasió a Ucraïna.

Àlex Cerradelo, vicealcalde i regidor d’aquesta àrea, ha destacat que: “Són més de 600.000 euros en ajudes que facilitaran la continuïtat dels negocis, els quals estan patint la pujada dels preus, dels costos d’explotació dels tipus d’interés”.

Autònoms i xicotetes empreses que presenten costos per un import mínim de 600 euros, podran sol·licitar aquestes ajudes des de hui, i durant els pròxims dies hàbils (fins al 14 de novembre).

Amb l’ajuda, finançada per la Diputació d’Alacant, es podran subvencionar despeses fins a un màxim de 4.000 euros, que hagen sigut abonades entre l’1 de juliol de 2022 i el 30 de juny de 2023. Entre aquestes despeses es contempla la quota d’autònoms, el lloguer mensual del local on s’ubica el negoci, o el 50% de les despeses d’energia elèctrica, gas i carburant.

A més a més, Cerradelo, ha valorat la necessitat de potenciar a les xicotetes empreses i als autònoms de la ciutat, facilitant des de les institucions la seua feina, i per això, ha afirmat que des de la Regidoria que encapçala treballaran “per ajudar al teixit empresarial alcoià, intentant mitigar els problemes que pateixen i les seues conseqüències. Aquests més de 600.000 euros són una bona mostra”.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *