subscriutegrat participaalcoi

Entregats els premis de l’XI Marató de Fotografia Jove de Bocairent

L’exposició amb les obres participants ja es pot veure al mirador del lateral de l’església parroquial

L’onzena edició de la Marató de Fotografia Jove de Bocairent ja té guanyadors. L’entrega de premis a les millors instantànies va tindre lloc el passat dissabte, a les 12:30h, i hi van assistir l’alcalde, Xavi Molina; el regidor d’Infància, Adolescència i Joventut, Sergio Gandia; el tècnic municipal de Joventut, Toni Gisbert, i membres de l’Associació Fotogràfica Bocairent, que han format part del jurat qualificador.

La convocatòria d’enguany ha tingut com a eix temàtic ‘Decoració i detalls de façanes’. La fotografia guanyadora ha sigut la de Carlos Román Ibernón, mentre que Ricard Pascual Gandia ha estat l’autor de la instantània guardonada amb el segon premi.

Les creacions dels dos premiats, igual que les de la resta de participants, ja es poden veure en una exposició de gran format instal·lada al mirador del lateral de l’església parroquial.

El regidor d’Infància, Adolescència i Joventut ha destacat la bona resposta d’aquesta edició: “És una satisfacció que l’edició d’enguany haja comptat amb més participació i que hi haja hagut tant persones d’altres anys com persones noves”. Segons Sergio Gandia, aquest és “l’indicador principal que, amb onze edicions, la Marató de Fotografia Jove de Bocairent és una proposta consolidada i interessant per a la joventut local i dels municipis pròxims”.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *