Rodes acollirà la primera gran trobada d’espais de treball col·laboratius valencians
‘La TRUPE 2026’ reunirà a Alcoi desenes de professionals autònoms, emprenedors i talent remot de tota la Comunitat Valenciana

El Parc Tecnològic Urbà de Rodes, a Alcoi, es convertirà el pròxim divendres 24 de juliol en l’epicentre del talent i del treball en remot amb la celebració de ‘La TRUPE 2026’, la I Trobada d’Espais Col·laboratius Alacantins i Valencians.
Impulsat des del mateix Parc Tecnològic, l’esdeveniment naix amb l’objectiu de connectar els professionals que formen part dels diferents espais de coworking i centres d’innovació del territori. La jornada reunirà professionals autònoms, emprenedors, cooperatives, teletreballadors i nòmades digitals per a teixir xarxes i generar oportunitats reals de negoci. Ja han confirmat l’assistència les comunitats d’espais d’Alacant, Elx, Petrer, Mutxamel, Santa Pola, Sant Vicent del Raspeig i Alcoi.
Que aquesta primera edició se celebre a Rodes no és casualitat: el complex, l’espai de coworking del qual va obrir fa només tres mesos, representa la transició del passat industrial de la ciutat cap al futur tecnològic i digital. “El talent hui en dia és nòmada i deslocalitzat; treballa des de qualsevol lloc, però continua necessitant formar part d’una comunitat”, assenyalen des de l’organització.
‘La TRUPE 2026’ aposta per una agenda àgil i participativa de dues hores i mitja, de les 11 a les 13:30 hores. Començarà amb taules redones temàtiques triades prèviament pels inscrits, i continuarà amb l’activitat central, l’Speed Dating emprenedor, en què els assistents rotaran cada tres minuts per a presentar els seus serveis. La trobada finalitzarà amb una visita a les instal·lacions i networking obert.
Les places són limitades. Els interessats poden inscriure’s a través de l’enllaç oficial.








Comenta i participa-hi