foradia mediambient

Adéu de Lucia Granados al PP

La regidora d’Alcoi Lucia Granados deixa la seua militància del Partit Popular però no l’acta i així que passarà al grup mixt o no adscrits.

La que va ser regidora d’Educació y Serveis Socials a l‘Ajuntament, suma una nova baixa al grup municipal popular a l’igual que Santacreu, Sanus i Jordi Sedano, del qui va ser molt pròxima de l’ex-Alcalde.

Des del PP entenen que el correcte és abandonar la política i marxar a casa, no canviar de partit. La sortida de Granados suposa un canvi en  l’Ajuntament, el grup mixt o no adscrits, tindrá tres i els populars huit regidors.

“Era d’esperar, més tard o més prompte havia d’arribar aquest moment”, així de contundent ha estat el Secretari General del PP, Ignasi Palmer, qui ha valorat la marxa del Grup. En aquesta línia, el PP d’Alcoi reclama les actes dels regidors que conformen el Grup dels no adscrits. Senyala Palmer, “legalment les actes els corresponen a ells, moralment són del PP”. 

 

Font: Santi Sempere


agora

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *