foradia subscriutegrat

El Bon Humor que no falte

Com ès tradició La Penya del Bon Humor gaudeix del cartell anunciador de les festes de Moros i Cristians en llaor de Sant Jordi 2014, aquest any pintat pel pintor alcoià Jordi Cerdà.

cartell bon humor

Cartell festes de Sant Jordi 2014 en la Penya el Bon Humor./ lesmuntanyes.com

Veure penjat el cartell de festes de Sant Jordi en la “Penya el Bon Humor” pot ser la millor manera començar Abril. Començar les festes amb l’alegria de la primavera i així és, com el bon humor ha estat present des de l’origen de les festes de Sant Jordi..

L’autor d’aquest any Jordi Cerdá Gironés (1953 Alcoi), un gran pintor i persona s’ha expressat emocionadament pintant la plaça i el castell envoltant d’una gran traca, símbols d’alegria i festa. En les parets de la penya el mostren i fotografien amb orgull.

penya el bon humor 2014

Tots volen fer-se una foto amb el cartell./

 

En el descobriment del cartell 2014 han estat els membres de la penya Bon Humor i el seu President Armando Soler també han passat membres i càrrecs de l’Associació de Sant Jorge, el president Rafael Tortosa i el Sant Jordiet ademés de l’autor Jorge Cerdá acompanyats per l’Alcalde Toni Francés i ademés estat complet d’amics de la penya que no han volgut pedres aquest dia.

 

 

La filosofia de la penya el Bon Humor és el mateix que hi trobareu entre les seues taules. Fer-vos gaudir amb l’honestedat i el bon tracte, amb els ingredients i el fet de cuinar de sempre. Especialment caps setmana, els clients són treballadors veïns alcoians qui els agrada gaudir del bon sabor i de les típiques tapetes d’Alcoi.

Font: Redacció, lesmuntanyes.com


terra

animalcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *