II Fira d’artesania i alimentació d’Agullent
El pròxim divendres 1 de maig Agullent acull la fira d’artesania i alimentació, tallers i actuacions al parc de la Font Jordana.
Agullent celebra la II Fira d’Artesania i Alimentació aquest divendres 1 de maig. Així, la Font Jordana acollirà durant tot el dia una jornada lúdica, promoguda per les regidories de Turisme i Medi Ambient de l’Ajuntament d’Agullent, amb nombroses activitats al voltant.
La fira estarà oberta a productes agroalimentaris manufacturats procedents de l’agricultura ecològica com oli, formatge, pa o vi, així com a artesanies fetes amb diferents tipus de materials com tela o metall.
A partir de les 11 hores, coincidint amb l’apertura de la fira, les Ames de Casa oferiran xocolata desfeta i mona a tots els assistents. A continuació, hi ha programat un taller de treballs manuals i a les 12’30 hores i l’actuació de la companyia Rodamons Teatre amb l’espectacle “Joguines màgiques”. I a la vesprada es realitzaran més tallers, en concret un que recuperarà la tradició local de realitzar torxes a partir d’esportins i un altre de fer nines de draps, amb la col·laboració de la Fundació Humana.
Comenta i participa-hi