foradia subscriutegrat

2ª Trobada Internacional de Maracatú També

Aquest cap de setmana tindrà lloc la trobada de Maracatú a Alcoi que organitza l'escola Ta!Quirikita!. Tres intensos dies replets d'activitats, concerts i tallers repartits en diferents punts de la ciutat. L'entrada és de 10 €.

maracatatutambeLa trobada internacional Maracatú També tindrà lloc per segona vegada aquest cap de setmana els dies 8, 9 i 10 de maig. Comptarà amb multitud d’activitats que estaran repartides durant aquests tres dies per diferents punts de la ciutat. Un esdeveniment organitzat per l’escola Ta!Quirikita!.

Fa diversos anys que es va celebrar la primera trobada de Maracatú. I malgrat que s’ha hagut d’esperar molt per al segon, est sembla que va a prometre moltíssim a causa de la gran repercussió internacional que li atorgarà participants inscrits de diferents punts d’Espanya (Alacant, València, Granada, Còrdova, Cadis, Murcia, Madrid i Barcelona) com de fora del país com Portugal, França, Suïssa, Itàlia i Alemanya.

Enguany els tallers es dividiran en iniciació i avançats. Aquests tallers els impartiran els membres de Maracatú Europa. L’avançat ho realitzarà Chicote, director de Maracatú Europa i Riu Maracatú, a més de batuquero de Estrela Brilhante de Recife.

L’entrada per a assistir i participar en aquesta trobada és de 10€, que inclou la samarreta d’est, l’accés als tallers i a les actuacions dels grups participants, de Estrela do Sul, de Titopontet Sound System, de Maracatú Europa, Tasta! Brasil i Tito Pontet.

El calendari i programació de l’esdeveniment és el següent:

DIVENDRES 8 DE MAIG

(Parc del Viaducte)

  • 11 h. Taller de percussió nivel inicial amb Maracatu Europa i Taller de percussió nivel avançat amb Chicote
  • 13 h. Taller de ball de maracatu amb Taquirikita
  • 14’30 h. Dinar popular per als participants
  • 17 h. Combinen els tallers
  • 19’30 h. Visita guiada per Alcoi (des del Camí 40)

(Solaret del C. Forn del Vidre)

  • 22 h. Soparet de barbacoa
  • 23 h. Concert Maracatu Europa
  • 00 h. Concert Tasta! Brasil
  • 1 h. Concert Tito Pontet

DISSABTE 9 DE MAIG

  • 22’30 h. Benvinguda als grups convidats (Carrer Sant Llorens)
  • 23 h. Concert Estrela Do Sul (Plaça de Dins)
  • 00 h. Dj Titopontet Sound Sistem

DIUMENGE 10 DE MAIG

  • 11h. Taller de percussió (Av. De la Hispanitat)
  • 13 h. 100 Tambors. Gran defilada de tots el participants.


ajualcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *