foradia subscriutegrat

El Museu Isurus presenta les noves activitats

• L'últim museu inaugurat a la ciutat ha preparat tallers pràctics per a descobrir el nostre passat • Els tallers al museu Isurus i les visites guiades cal inscriure’s prèviament en la Tourist Info

cartel actividades museo 2015-2016El Museu de Paleontologia i Ciències Naturals Isurus ha organitzat per al proper 20 de setembre la primera de les seues activitats. En esta ocasió els assistents podran fabricar senyaladors de llibres personalitzats.

Un diumenge al mes i fins febrer el museu Isurus realitzarà diverses activitats enfocades sempre a conèixer de prop el passat paleontològic i natural del nostre entorn.

Els grups seran de màxim trenta-cinc persones, deu més que en la passada edició. Tots els tallers arranquen a les 11h., mentre que les visites guiades al museu tindran lloc a partir de les 11:30h.

En octubre el taller versarà sobre dinosaures, mentre que en novembre es crearan quadres amb els éssers que varen existir fa milions d’anys. Finalment el febrer, el museu ha preparat una conferencia taller de la mà del Doctor en Geografia Rafael Sebastià, qui parlarà sobre les roques de les nostres muntanyes.

Els tallers al museu Isurus i les visites guiades tenen un preu per persona de dos euros. Per a assistir cal inscriure’s prèviament en la Tourist Info o telefonant al 96 553 71 55.

Font: Mireia Pascual./


ajualcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *