foradia pressupostparticipatiualcoi

Ressó del Nadal Alcoià als mitjans d’informació nacional

• Durant aquests dies, Alcoi és plató de molts mitjans • Pel que fa a la Cavalcada, es podrà seguir en directe.

El Nadal Alcoià cada vegada és més conegut i la nostra cavalcada està considerada per la majoria de mitjans de comunicació espanyols com la Cavalcada de Reis més antiga del món.

El ressò d’Alcoi com a ciutat del Nadal ha arribat més enllà de la Comunitat Valenciana on ja és molt conegut, arriben, a les últimes setmanes, a diferents mitjans nacionals.

Durant aquests dies, Alcoi és plató de molts mitjans per a informar sobre els preparatius i l’arriba de Ses Majestats:

  • La secció “Metropoli” del diari estatal “El Mundo” publicava, el 30 de desembre, un article de la cavalcada d’ Alcoi amb el titular “Tradición ‘real’ en Alcoy”. L’article també parla del dia del Ban Reial i del Campament Reial, i acaba amb interessants dades turístiques generals de la ciutat, i establiments tant per a dormir com per a menjar.
  • Per la seua banda, el programa d’Ana Rosa Quintana va parlar del nadal alcoià: una de les seues col·laboradores, Patricia Pardo, va rebre un pack de productes típics del Nadal alcoià de part d’uns alcoians. Entre els regals hi havia, un page, una titella de “Tereseta” i un fullet turístic de la ciutat.
  • “España Directo” també va connectar amb Alcoi el dia 29 de desembre per a veure tots els preparatius de la Cavalcada alcoiana. El reportatge es va centrar en com es preparava una de les cavalcades més antigues del món, i en especial, els centenars de trages dels ajudants del Reis en una empresa familiar amb molta tradició.
  • Una televisió internacional, en aquest cas, de Jordània també estarà present a la ciutat per a gravar imatges tant el Campament Reial com de l’entrada de Ses Majestats a la ciutat.

Per a avui, 5 de gener:

  • Està previst que RNE connecta en directe cap a les 11 del matí per conèixer de primera mà els últims preparatius.
  • “La Mañana” de TVE també farà un directe per a transmetre tant la preparació dels centenars de paquets alcoians com la visita al Campament Reial.
  • Pel que fa a la Cavalcada, es podrà seguir en directe a la televisió comarcal, TVA, i a Mediterráneo TV en tota la Comunitat Valenciana.
  • Aquest any també està previst que la cadena nacional 13TV retransmetrà la Cavalcada d’Alcoi, conjuntament amb Mediterráneo TV arribant a tots els racons d’Espanya.

Recordem que l’any passat l’impacte a les xarxes socials va ser molt important, destacant, la sorpresa de molts televidents del centre del país davant de l’acte de l’Adoració.

 

Font: Redacció./


turistalcoi

Una resposta de Ressó del Nadal Alcoià als mitjans d’informació nacional

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *