foradia pressupostparticipatiualcoi

Noves visites guiades al Molinar: l’aigua d’Alcoi com a valor turístic

• Noves jornades de portes obertes i visites guiades al Molinar, els diumenges 28 de maig, 25 de juny i 16 de juliol. • El brollador del Molinar és el principal abastidor d’aigua d’Alcoi, on l’aigua emana de manera natural, un privilegi natural que no tenen tots els pobles.

Alcoi presenta unes noves jornades de portes obertes i visites guiades al Molinar, un pas més per a recuperar l’aigua com a valor turístic de la ciutat. Tindran lloc els diumenges 28 de maig, 25 de juny i 16 de juliol, de 10 a 14 hores.

En aquesta ruta, organitzada per la regidoria de Medi Ambient i l’Ajuntament d’Alcoi, els visitants podran entrar a l’edifici obra de Josep Abat i Carbonell. Es tracta d’un edifici que consta d’una cúpula i un llanternó adornat amb franges de vius colors en què predominen l’ocre i el blau amb la tècnica del trencadís.

El llanternó es tanca amb una volta i a més es troben finestres formant arcs de mig punt. Rodeja l’edifici una tàpia octogonal que consta d’una porta per a accedir a l’interior del brollador. Aquesta porta és de mig punt. La pedra de la tàpia apareix formant cadiratge.

A més hi ha una promoció: si es comparteix la publicació del Facebook de la regidoria de Medi Ambient i feu un “I like”, es participa en el sorteig de 3 llibres “Alcoy y sus aguas” i DVD “El Molinar, font de vida”.

Cal afegir que el brollador del Molinar és el principal abastidor d’aigua d’Alcoi, on l’aigua emana de manera natural, un privilegi natural que no tenen tots els pobles.

Font: Redacció./


turistalcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *