Compradors de trenta països acudiran a Home Tèxtils Premium
• El seu objectiu és el de potenciar les vendes exteriors del sector tèxtil. • Comptarà amb la visita de 80 compradors i prescriptores procedents de 30 països diferents.
La tercera edició de Home Tèxtils Premium by Textilhogar obrirà les seues portes el dijous 7 de setembre en Caixa Màgica de Madrid.
El seu objectiu és el de potenciar les vendes exteriors del sector tèxtil que, segons les últimes estadístiques de l’ICEX, va registrar un increment en la seua exportació del 10’2% en el primer semestre del 2017, fins a aconseguir els 657 milions d’euros.
Home Tèxtils Premium by Textilhogar compta enguany amb una oferta que ha crescut fins al centenar de signatures i marques expositores i que, a més, també creix en interés dels mercats internacionals. Comptarà amb la visita de 80 compradors i prescriptores procedents de 30 països diferents.
Es tracta, en aquest sentit, d’una acció emmarcada en la campanya d’invitació de Compradors Internacionals a la fira, coordinat per la patronal tèxtil ATEVAL – Home Tèxtils from Spain i que compta amb el suport de l’IVACE Internacional i ICEX.
Aquest Pla ha seleccionat aquells mercats més interessants per a la internacionalització de les signatures participants en Home Tèxtils Premium by Textilhogar.
Compradors internacionals
Els compradors i prescriptors que han confirmat la seua visita a la fira procedeixen d’Aràbia Saudita, Algèria, Armènia, Azerbaidjan, Bolívia, Canadà, Xile, Colòmbia, Corea del sud, Croàcia, Unió dels Emirats Àrabs, Geòrgia, Hongria, Itàlia, Japó, Kazakhstan, el Marroc, Mèxic, Panamà, Perú, Polònia, República Txeca, Rússia, Sud-àfrica, Tunísia, Ucraïna i Uruguay.
El perfil d’aquests compradors és el de distribuïdors, fabricadors de mobles, tapissos o encarregats de compres de grans empreses, així com de prescriptors (arquitectes, decoradors i interioristes), interessats a abordar contactes comercials entorn del negoci del contracte.
Al costat d’ells, Home Tèxtils Premium by Textilhogar també ha despertat l’interés de prestigiosos mitjans de comunicació internacionals. De fet, també han confirmat la seua presència la setmana vinent a Madrid un grup de deu periodistes procedents dels Estats Units, Itàlia, Kazajstan, Líban, el Marroc i Rússia en una acció coordinada per ATEVAL – Home Tèxtils from Spain.
Posicionament internacional del sector
Segons explica Leila Bachetarzi, directora de l’Àrea d’Internacionalització d’ATEVAL – Home Tèxtils from Spain, “la coordinació de la Missió Inversa amb el suport de l’IVACE Internacional i d’ICEX, permet ampliar i consolidar les relacions comercials d’un sector tradicionalment exportador i aportar aquest plus d’internacionalització que sense cap dubte situa la Fira Home Tèxtils Premium com un referent a nivell nacional i cada vegada amb major projecció internacional”.
A més, afegeix Leila, per a aquesta edició 2017, s’ha intensificat la identificació de nous i potencials clients convidats de diferents països i mercats emergents amb gran projecció de negoci que acompanyen a la resta de compradors seleccionats que no han dubtat a acudir a aquesta cita amb els fabricants espanyols.
Comenta i participa-hi