Nou parc de bombers forestals a Alcoi: proposta de Ciudadanos aprovada en Les Corts
• La proposta de Ciudadanos, que ha sigut transaccionada, insta al Consell “a redactar el projecte per a la construcció del nou parc de bombers forestals..." • “La Comunitat Valenciana és un dels punts amb més risc d'incendis d'Espanya”
Aprovada la proposta de Ciudadanos per a exigir la construcció urgent d’un nou parc de bombers forestals a Alcoi.
La diputada autonòmica Rosa García ha explicat que el centre actual presenta “inconvenients importants”, entre els quals ha destacat que “el punt de trobada està a 5 quilòmetres de la base, on es troba tot el material, per la qual cosa el temps de resposta augmenta uns 20 minuts; i que la instal·lació no permet passar la nit, la qual cosa fa que els temps es tornen a demorar”.
La proposta de Ciudadanos, que ha sigut transaccionada, insta al Consell “a redactar el projecte per a la construcció del nou parc de bombers forestals, quan l’Ajuntament formalitze la cessió dels terrenys corresponents, i que es dote dels recursos econòmics necessaris en els Pressupostos”.
“La Comunitat Valenciana és un dels punts amb més risc d’incendis d’Espanya”, ha assenyalat, i ha considerat “inconcebible que els bombers forestals d’Alcoi no disposen d’allò més bàsic per a exercir la seua labor i que després de dos anys des que es va anunciar un nou parc, el tema segueix sense solucionar-se”.
En aquest sentit, ha lamentat que “ni la Generalitat ni l’Ajuntament, a dia d’avui, s’hagen assegut per a solucionar el problema”.
Comenta i participa-hi