foradia mediambient

Ciudadanos proposa un pla d’ocupació a Alcoi per a persones amb diversitat funcional

• Es tractaria d'una contractació, amb caràcter multidisciplinari, per a realitzar treballs en el mateix Ajuntament (brigades, neteja de jardins, i altres serveis propis de l'Ajuntament)

Des de Ciudadanos sol·licitaran al Govern Municipal durant el procés de negociació dels pressupostos de l’exercici 2018 que s’establisca una partida pressupostària mínima de 100.000 € ampliables, i amb caràcter estructural, per a la contractació per part de l’Ajuntament de persones amb diversitat funcional.

Segons explica Jorge Sedano, es tractaria d’una contractació, amb caràcter multidisciplinari, per a realitzar treballs en el mateix Ajuntament (brigades, neteja de jardins, i altres serveis propis de l’Ajuntament): “es tracta d’un intent seriós d’inserir laboralment a un col·lectiu que necessita la integració, més que cap altre col·lectiu, per les mateixes barreres que el mercat laboral té actualment”.

Des de Ciudadanos, a més, “volem posar l’accent en què la nostra proposta és molt necessària i no incrementa la despesa, sinó que utilitza els mateixos recursos econòmics però redirigits per a una finalitat eminentment social”.

Finalment, Sedano ha incidit que “si alguna cosa tenim molt clar en Ciudadanos és que integrar en el mercat laboral a persones amb diversitat funcional és la millor i més digna manera d’ajudar-los en el seu creixement personal i integració social

Font: Redacció./


agora

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *