La creació de sòl industrial serà una de les prioritats del nou president de FEDAC, Natxo Gómez
• La creació de sòl industrial, serà un dels objectius principals de FEDAC, “ja que amb açò aconseguirem ser competitius, atraure més empreses i sobretot evitar la fugida..." • Natxo Gomez continuarà amb el treball realitzat fins ara per la Federació en projectes tals com el Pla de Reindustrialització Territorial, Pacte Territorial per l'Ocupació, etc.
La Federació d’empresaris de l’Alcoià i el Comtat, FEDAC, ha elegit per unanimitat a Natxo Gómez com a president. Un canvi en la direcció de l’entitat motivat per l’entrada de Pablo de Gracia, anterior directiu, en la presidència de la Cambra de comerç d’Alcoi.
La creació de sòl industrial, serà un dels objectius principals de FEDAC, “ja que amb açò aconseguirem ser competitius, atraure més empreses i sobretot evitar la fugida de les ja instal·lades que a causa del seu creixement no troben ubicació actualment en la nostra comarca”.
Natxo Gomez continuarà amb el treball realitzat fins ara per la Federació en projectes tals com el Pla de Reindustrialització Territorial, Pacte Territorial per l’Ocupació, etc. “I sobretot fer valdre l’enorme esforç que es fa per totes les empreses de la comarca per a progressar i fer créixer l’economia a l’interior d’Alacant”.
Segons el nou president, FEDAC ha de treballar conjuntament amb els altres òrgans empresarials públics i privats, tals com a Cambra de comerç, l’Agora, el CEEI… “per a no duplicar esforços i poder sempre oferir les màximes facilitats tant a l’empresariat com als emprenedors que decidisquen començar una nova activitat”.
Comenta i participa-hi