foradia mediambient

La Mancomunitat de l’Alcoià i el Comtat consolida la seua aposta a les empreses amb la huitena edició dels premis

Les empreses i persones emprenedores ja poden presentar les seues candidatures fins al 13 de desembre

La Mancomunitat de l’Alcoià i el Comtat convoca una nova edició del Concurs d’Empreses i Projectes Empresarials Emprenedors, una iniciativa que premia a les empreses i emprenedors que fomenten el desenvolupament local, la promoció econòmica i la creació d’ocupació en les comarques de l’Alcoià i el Comtat. 

Les empreses i persones emprenedores ja poden presentar les seues candidatures fins al 13 de desembre. En total, en aquesta edició es repartiran sis mil euros en premis, dividits en sis categories, dues adreçades a empreses de recent constitució i quatre adreçats a projectes emprenedors:

  • Millor empresa. 2.000 euros.
  • Millor empresa eco-sostenible. 1.500 euros. 
  • Millor projecte empresarial. 1.000 euros.
  • Millor projecte eco-sostenible. 500 euros.
  • Millor projecte turístic. 500 euros.
  • Millor projecte agropecuari o alimentari. 500 euros.

Les empreses i projectes guanyadors es beneficiaran, a més, del servei continuat d’assessorament gratuït de l’Agència d’Impuls Emprenedor i Empresa Comarcal

La huitena edició del Concurs d’Empreses i Projectes Empresarials Emprenedors de la Mancomunitat de l’Alcoià i el Comtat compta amb el suport i col·laboració de la Cámara de Comercio d’Alcoi, IDEAS-UPV del Campus d’Alcoi de la Universitat Politènica de València, el CEEI d’Alcoi-València, JOVEMPA, FEDAC i les Agències de Desenvolupament Local dels municipis que integren la Mancomunitat.

Les bases de la convocatòria i els models de sol·licitud estan disponibles en la pàgina web de la Mancomunitat de l’Alcoià i el Comtat.

Font: Redacció./


museus alcoi

 

agora

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *