La nova televisió valenciana retransmés el llargmetratge sobre Ovidi Montllor
• Al llarg del procés de documentació i rodatge, els autors conversen amb persones importants per a l'Ovidi • Un document que ens connecta amb l'Ovidi, més enllà del personatge públic.
El llargmetratge sobre l’artista alcoià Ovidi Montllor, ‘L’Ovidi. El making of de la pel·lícula que mai no es va fer’, ha sigut retransmés a través de la nova televisió valenciana, À Punt.
En ell es descobreix la vida del cantant, actor i poeta alcoià des del punt de vista d’un actor, Eduard Fernández, i d’una directora, Rosana Pastor, que es preparen per a fer una pel·lícula biogràfica (que mai es va poder dur a terme).
Al llarg del procés de documentació i rodatge conversen amb persones importants per a l’Ovidi, entre les quals destaquen Toni Miró, Toti Soler, Toni Xuclà, Marta Molins i les seues filles, Helena i Jana Montllor. Un document que ens connecta amb l’Ovidi més enllà del personatge públic.
Comenta i participa-hi