Agullent convoca el I Concurs de Microrelats “Molí Fariner d’Agullent”
• Amb una extensió màxima de 1.400 caràcters, els textos han de contenir la frase “el moliner d’Agullent quedà sorprés” • El primer classificat obtindrà 100 € en metàl·lic i una nit d’hotel per a dues persones al Molí Fariner
Agullent convoca a participar en el I Concurs de Microrelats “Molí Fariner d’Agullent”. Ho fa amb el suport de la Diputació de València i a través del Museu Valencià d’Etnologia. L’objectiu és el de donar a conéixer aquest xicotet museu, declarat oficialment col·lecció museogràfica permanent de la Comunitat Valenciana, i incentivar a la gent a crear una microhistòria literària.
Amb una extensió màxima de 1.400 caràcters, els textos han de contenir la frase “el moliner d’Agullent quedà sorprés”, a més de ser originals i inèdits.
Segons ha explicat Bea Albert, regidora de Turisme d’Agullent, els participants tenen de temps fins al 30 de setembre per a enviar el seu microrelat, a través del facebook ‘Turisme Agullent’, on hi ha penjades les bases íntegres.
Un jurat seleccionarà els cinc primers relats classificats, els quals seran premiats. També hi haurà votacions populars, entre el 3 i el 15 d’octubre, a través del mateix facebook, on es triarà per part del tot qui vulga participar l’ordre de la classificació.
El primer classificat obtindrà 100 € en metàl·lic i una nit d’hotel per a dues persones al Molí Fariner, la segona persona segona classificada tindrà dret a una sessió d’spa a Agullent per a dues persones, i el tercer, quart i cinqué classificats obtindran un lot de productes locals valorat en 20 €.
Comenta i participa-hi