foradia elgrat

Una visió global de l’obra d’Antoni Miró al Palau d’Otos, presentació divendres 23

• Part de la seua obra recent que se suma a la Col·lecció Permanent exhibida al Palau • Un itinerari amb caràcter monogràfic i estructurat cronològicament per les diferents etapes o sèries de l’artista

Presentació a Otos de la nova exposició de l’artista alcoià Antoni Miró. Part de la seua obra recent que se suma a la Col·lecció Permanent exhibida al Palau. Serà aquest divendres 23 de novembre, a les 19.30h, a la Sala d’Exposicions del Palau d’Otos. Al finalitzar l’acte, hi haurà un vi d’honor.

La Col·lecció d’Antoni Miró al Palau d’Otos alberga i mostra un itinerari amb caràcter monogràfic i estructurat cronològicament per les diferents etapes o sèries de l’artista, que permet seguir la seua trajectòria i configurar una visió global de l’obra d’Antoni Miró. Amb la inauguració de l’obra recent es completa més encara aquesta visió global.
És per això que vos convidem a totes i tots a aquesta presentació i a poder seguir gaudint de l’obra d’Antoni Miró.

Font: Redacció./


barnasants

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *