foradia subscriutegrat

Guanyadors del concurs d’aparadors nadalencs de Muro

• L’aparador ‘Qué me pongo’ de Muro ha sigut el guanyador del concurs d’aparadorisme nadalenc organitzat per l’Ajuntament de Muro • El jurat ha ressaltat l’elegància de tots els aparadors participants, que cada any augmenta en qualitat

L’aparador ‘Qué me pongo’ de Muro ha sigut el guanyador del concurs d’aparadorisme nadalenc organitzat per l’Ajuntament de Muro d’enguany. El segon ha sigut per a l’aparador de la ‘Llibreria Papiro’.

Així ho ha determinat el jurat del concurs, que ha anat a visitar cadascú dels aparadors que han participat. Un jurat compost per l’alcaldessa de Mur, Jacquelin Cerdà, la regidora de Promoció Econòmica, Carolina Iváñez, regidors representants dels grups municipals, la tècnica de Medi Ambient, Carla Reig, l’agent de Desenvolupament Rural, Manolo Moll, i Cristina Català Cantó, professora de màrqueting de l’IES Cotes Baixes.

El jurat ha ressaltat l’elegància de tots els aparadors participants, que cada any augmenta en qualitat i fa més complicada la selecció del guanyador. Des del Consistori de Muro vole agrair la implicació dels participants i demostrar el seu suport al comerç local, que destaca per la seua qualitat i bona atenció al públic.

La resta d’aparadors reconeguts han sigut els següents:

  • Accèssit exposició del producte: ‘Quasi de bades’
  • Accèssit ambientació nadalenca: ‘Floristeria mil flores’
  • Accèssit imaginació i originalitat: ‘La tendeta’
  • Accèssit reciclatge: ‘Innova Estil’
  • Accèssit més popular: ‘Muebles Ucles’


Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *