El secret d’escriure la carta als Reis Mags
Mirada al món per Ester Jordà
Fa pocs anys un llibre va revolucionar Estats Units. Es tractava d’un llibre d’autoajuda (seguit de documentals i varies parts més) que va ser promocionat per la coneguda presentadora Oprah Winfrey. A Europa, encara que més limitat, també va ser un supervendes. Estic parlant de ‘El Secret’ de Rhonda Byrne.

Encara que el llibre rodeja de mística i teatre el poder dels pensaments positius allò ben cert és que reflexionar sobre el que vols i tindre fe en tu mateix pot resoldre més problemes dels que pensem. Al llibre se’ns parla de la ‘Llei de l’Atracció’ un principi pel qual tot allò que penses vindrà a tu. Si penses negativament et passaran coses roïnes, si pensen positivament just el contrari.
Segons aquest llibre les premisses per aconseguir les coses que vols són:
– Pas 1: Preguntar-se clarament que és allò que volem.
– Pas 2: Has de creure en el teu desig i pensar que el teu desig està a punt de complir-se.
– Pas 3: Per a rebre alguna cosa has de sentir-te bé al respecte. Actua com que saps que vas a aconseguir-ho.
Bé, traduint a l’alcoiania, la veritat és que això portem fent-ho a Alcoi fa més d’un segle. Si a Tirisiti els alcoians explorem la possibilitat de què haguera passat si Jesús haguera nascut a Alcoi a la Cavalcada milers de persones utilitzem la mil·lenària ‘Llei de l’Atracció’ durant unes hores.
M’explique. Què fem els alcoians que escrivim la carta als Reis Mags?
– Pas 1: Preguntar-se què volem.
– Pas 2: Creure en el desig que escrivim.
– Pas 3: Sentir-te bé i il·lusionat una vegada has escrit la carta i quan vas a tirar-la a la burreta.
Una de les característiques úniques de la Cavalcada alcoiana és precisament eixa, ací tant xiquets com adults escrivim la carta. ¿I tu? ¿Vas a perdre la teua oportunitat de fer funcionar la ‘Llei de l’Atracció?
Comenta i participa-hi