Les Biblioteques Municipals d’Alcoi posen en marxa un divertit programa de tallers i activitats
• Les Biblioteques Municipals d'Alcoi han preparat un ample programa d'activitats i tallers per als mesos de gener i maig, • El rol de les biblioteques, avui dia, ha de ser, més que el d'un punt de lectura, un espai d’animació lectora i cultural

Les Biblioteques Municipals d’Alcoi han preparat un ample programa d’activitats i tallers perquè, entre els mesos de gener i maig, els més menuts aprenguen continguts i destreses passant bones estones.
Es tracta de tallers d’animació lectora, contacontes i activitats creatives que estimulen tant la creativitat com la consciència literària i lingüística, a més de l’aprenentatge d’altres continguts. Tots ells es duran a terme els dissabtes de matí a les diferents biblioteques d’Alcoi.
Tal com afirma el director de la Xarxa de Biblioteques d’Alcoi, Josep Lluís Santonja, el rol de les biblioteques, avui dia, ha de ser, més que el d’un punt de lectura, un espai d’animació lectora i cultural: “abans les biblioteques eren un lloc passiu, ara es demana més dinàmica i activitat. Hem de tindre cura amb les noves generacions, la tecnologia està acabant amb la lectura en paper i si no afegim dinamisme l’ús de les biblioteques, caurà“.
Cal fer valdre el nou espai cultural alcoià per als més menuts, la Biblioteca Infantil Tirisiti, que en febrer farà un any de la seua apertura. Des de llavors, la seua activitat ha sigut molt notable, sent milers els usuaris que l’han visitat.
Comenta i participa-hi